.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست خبری با خبرنگاران مطرح شد ؛
احمدی لاشکی : غرب استان مازندران محروم مانده است
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : بر چه اساسی اعلام می شود که درآمدی از گردشگر عائد استان می شود درحالیکه فقط معضلات ترافیکی و انباشت زباله و دغدغه های امنیتی برای مردم استان باقی می ماند.....
احمدی لاشکی : غرب استان مازندران محروم مانده است

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با انتقاد از اظهارات وزیر کشور در خصوص اعلام خودگردانی مازندران در بخش درآمدی گفت: به نظر می رسد طرح این دیدگاه ها کارشناسی نیست.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی‌لاشکی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران شهرستان‌های نوشهر و چالوس و کلاردشت که در سالن کنفرانس های دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد با قدردانی از تعامل سازنده مجلس و دولت در شرایط فعلی گفت: کشور با توجه به اوضاع منطقه و مذاکرات ۵+۱ در شرایط حساسی قرار دارد و در این باره خوشبختانه هم مجلس و هم دولت با تعامل سازنده به دنبال برداشتن گام های موثر هستند.

 نماینده مردم  نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس در بخش ابتدائی نشست خبری خود با اشاره به معضلات قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال و با بیان آنکه قانونی برای گرفتن عوارض در قطعه چهارم آزاد راه تهران ـ شمال نداریم،اشاره و  اظهار کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی که مبنای آن تکمیل جاده است را مدنظر قرار دادیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در ادامه با بیان آنکه دولت در دو سال گذشته بودجه را به موقع تقدیم مجلس کرده که جای قدردانی دارد، به بخشی از ارقام درآمدی بودجه اشاره کرد و گفت: برای سال ۹۴ از حدود ۲۲۴ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که باید از محل درآمدهای عمومی و ۴۲۰ هزار میلیارد تومان درآمدهای اختصاصی کسب کنیم که ۷۱ هزار میلیارد تومان مربوط به درآمدهای نفتی، ۸۶ هزار میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی، ۲۵ هزار میلیارد تومان درآمد سایر بخش ها و ۵ هزار میلیارد تومان نیز امکانات عمومی دولت است.

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت افزود: برای نخستین بار در بودجه است که درآمدهای مالیاتی از درآمدهای حاصل از نفت بیشتر شده است که اگر کمیسیون تلفیق مجلس ۷۱ هزار میلیارد تومان درآمدهای نفتی را کاهش دهد که باید این اتفاق بیفتد، به ازای هر یک دلار کاهش قیمت نفت هزار میلیارد تومان اعتبارات کم می شود.

وی تاکید کرد: هرچند مجلس دنبال راهکارهایی است تا ضریب فرار از مالیات را در کشور کاهش دهد و این مستلزم فرهنگ سازی و تدوین قوانین و لوایح جدید است.

وی با اشاره به آمار فرار مالیاتی در کشور گفت: ۴۰ درصد از جامعه از دادن مالیات معاف هستند و ۲۵ درصد نیز از مالیات فرار می کنند که ضریب آن در مجموع به ۶۵ درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه رفع نواقص قطعه چهارم آزاد تهران ـ شمال ضروری بوده و در حال حاضر این طرح از پیشرفت ۹۳ درصدی برخوردار بوده است، تصریح کرد: این پروژه باید براساس توافقاتی که انجام شد تا ۲۰ اسفند تکمیل و تحویل داده شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس در بخش دیگر از نشست خبری خود  با انتقاد از اظهارات وزیر کشور در خصوص اعلام خودگردانی مازندران از بخش درآمدی درون استان گفت: بنظر می رسد این طرح این دیدگاه ها بمنزله گول زدن مردم است.

وی افزود: اینکه از سوی وزیر کشور اعلام شود ۲۳ میلیون مسافر به مازندران وارد می شود و بر اساس همین دیدگاه باید این استان خودگردانی داشته باشد یک دیدگاه ناکارشناسانه است.

وی اضافه کرد: بر چه اساسی اعلام می شود که درآمدی از گردشگر عائد استان می شود درحالیکه فقط معضلات ترافیکی و انباشت زباله و دغدغه های امنیتی برای مردم استان باقی می ماند.

احمدی لاشکی افزود: هیچ ابزار و زیرساختی برای دریافت درآمد حاصل از ورود گردشگر در استان وجود ندارد و طرح اینگونه دیدگاهها بمانند بستن دست و پای مسئولین و انداختن در استخر است و انتظار دارند که این مسئولین استانی شنا کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در جاده کندوان اضافه کرد: مبنای ما قانون است و باید از دستگاه‌های ذیربط استعلام و مجوز برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در این مسیر اخذ شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی مانند منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی باید در صدور مجوز برای نصب تابلوهای تبلیغاتی دخیل باشند، افزود: نصب تابلوهای تبلیغاتی باید به افراد بومی واگذار شود و عام‌المنفعه باشد.

احمدی‌لاشکی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت روشن شدن تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و افزود: ساخت و سازهای بیت‌المال که تخریب می‌شود باید هر چه زودتر تکلیف آن مشخص شود و البته ساخت‌وسازهای گذشته نباید تخریب شود و باید کار کارشناسی، نظریه فنی و تشکیل کمیته صورت گیرد که این خواست واقعی مردم منطقه است.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به محرومیت غرب مازندران اظهار داشت: بحث محرومیت غرب مازندران را همیشه مطرح کردیم و باید در این خصوص اقدام جدی صورت بگیرد.

وی افزود: طرح منطقه آزاد تجاری گردشگری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر در حال تدوین نهایی است و دبیرخانه آن نیز در نوشهر تشکیل شده و امیدواریم در سفر ریاست محترم  جمهور به مازندران به عنوان یک مصوبه قرار گیرد تا در این صورت بخشی از محرومیت غرب مازندران مرتفع گردد.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم توزیع عادلانه آگهی ثبتی از سوی ادارات ارشاد نوشهر و چالوس گفت: این موضوع را حتماٌ پیگیری خواهم کردو لازم است تا در خصوص توزیع عادلانه آگهی ثبتی در میان مطبوعات منطقه هم نظارت جدی شود و هم توزیع عادلانه صورت گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ایام دهه فجر در حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یک روز کامل در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و کلاردشت حضور دارد تا اهالی ورزش و مردم ورزش‌دوست منطقه بتوانند در این روز پیگیر مشکلات و خواسته‌های خودشان باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مطلع 2 بهمن 1393
آقای احمدی لاشکی، آقای فیاضی ، شما فرهنگی هستید و در کمسیون اموزش مجلس نیز فعالیت میکنید چرا سکوت میکنید درمقابل وزیری ناتوان چون فانی که از حق فرهنگیان دفاع نمی نمایید این پست برایشان فوق العاده سنگین هست، وزیر آموزش و پرورش باید فکور و سخنور باشد تا در جلسات هیات دولت از حق 13 میلیون دانش آموز و معلم دفاع کند که ایشان درمانده هستند.در سال 93 اکثر ادارات چند حکم با افزایش حقوق حدود 50 درصد برای همکاران خودشان زدند اما وزیر آموزش و پرورش کجا بود خواب . جای بسی درد و رنج هست که برای گرفتن بودجه سال94 وزارت به این بزرگی از چند مدیرکل استانها( کرمان ، فارس ، سیستان وبلوچستان ، و ) برای گرفتن بودجه از معاونت راهبردی ریاست جمهوری استفاده کرده است . خودش و معاون پشتیبانیش نرفته اند دنبال بودجه ، چون خودشان توان دفاع نداشتند. درد فرهنگیان اینست که شما میدانید اما سکوت میکنید که این خیانت به مردم هست.
ابوالقاسم عزیزی 3 بهمن 1393
جل الخاثق!درحیرت ازادعای جناب لاشکی!!بنظرم جناب لاشکی گذرشانبه شرق مازندران نیفتادکه اینگونه خیال میکندکه مردمان شرق درلحاف زرینشان لمیده ان!یاکه انتظاردارن این دوریال بودحه هائیکه برای شرق مازندران مصوب میشودوبراثربیکفایتی نماینه وسایرمتولیان بطورقطره چکانی بکام مردم منطقه ریخته میشود راچشم طمع دارن!بنده صادقانه میگویم حاضرم سهم خودوخانوا ده ام راحاضرم بشماببخشم تابگیریدوببریدچاله چوله های خیابونهای غرب استان راترمیم کنیدتاخدای ناکرده اتومبیلهای ازمابهتران دست اندازنیفتدکه یو قت عالی جنابان سرنشین ازخواب نازشان ناخودآگاه نپرن!درودبرجناب لاشکی
پاسخ ها به این نظر
سید 4 بهمن 1393
بودجه های تخصیص یافته در دوران طاهایی به غرب مازندران و شرق استان را مقایسه کنید اقای لاشکی , اگر این محرومیت برای غرب استان نامیده میشود , نابودی شرق استان را شاهد هستیم
hadi 2 بهمن 1393
آقای لاشکی باز موقع انتخابات شد و غرب و شرق راه انداختید؟
شرقی ها و یا مرکز استانی ها چی دارند که شما نداری؟
از هرچی رانت و وام و پارتی و ..... دارید استفاده میکنید
نوبت به مردم که میرسه غرب و شرق راه میندازید
من نمیدونم چرا اینقدر ما کوته فکر هستیم؟
مازندران مگه وسعتش چیه که همش غرب غرب میکنید؟
نکنه میخوای غربو استان کنی و فامیلی که نتونستی براش حکم مدیرکلی بگیری رو بکنی استاندار؟
یه مظلوم 2 بهمن 1393
این غرب استان نیست که محروم است بلکه کل ایران ومعلمان ابتدایی آن محروم و مظلو مند. وقتیکه پدرم معلم شد حقوقش دیرتر از کازمندان دیگر ارگان ها واریز میشد.حال که پنج ماهه باز نشست شد تا حالا حتی 1ریال پولی در رابته ی باز نشستگی هم دریافت نکرد.من مانده ام که چرا او با 33سال سابقه کار ............ ولی تابحال هیچ جایی خواهش نکرد وبا سیلی صورتش رو سرخ نمود. ازشما که خود ازمدیرانی حتی یک روز از دریافت پولتان بعداز باز نشستگی هم طول نمیکشد. درضمن حقوق دیماهش راهم هنوز نگرته. پدرم معلم ناحیه ی 2 ساریه. ضمنا برای بهمن ماه هم کلی چک دارد که به پشتیبانه ی حق باز نشسته گی کشیده. پس وضع ماهم خوب نیست آقای رمدانی. باتشکر
رایانه بگیر 3 بهمن 1393
دست شما درد نکند آقای لاشکی
ما منتظر تحقق این آرزو و منطقه آزاد شدن نوشهر هستیم
این محیط زیست هم شده بلای جان مردم به بهانه اون جلو پیشرفت ما ر گرفتن
شرقم که منتظره بودجه این سمت ر بالا بکشه...
آریا 4 بهمن 1393
باز نزدیک انتخابات شده وعوام فریبی شروع شد و بیچاره مردم نگون بخت مازندران!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.